Asysta szkodowa Punkta

Pomożemy Twojemu klientowi w zgłoszeniu szkody komunikacyjnej oraz organizacji naprawy.

Przekaż kontakt klienta, a my zajmiemy się resztą:
  • Pomoc klientowi w zgłoszeniu szkody oraz organizacji naprawy pojazdu.
  • Wsparcie w uzupełnieniu dokumentów potrzebnych do zgłoszenia i rejestracji zdarzenia u ubezpieczyciela.
  • Jesteśmy do dyspozycji klienta od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00.
Wystarczy, że wyślesz nam zdjęcie jednej strony twojej polisy, na której znajdują się:
Dane właściciela
Informacje na temat pojazdu
Zakres ubezpieczenia
Cena ubezpieczenia

Dodaj skan lub zdjęcie w formacie jpg, png lub PDF,
o maksymalnym rozmiarze do 15 MB.

Zostaw kontakt, porozmawiajmy!

Podanie danych osobowych jest każdorazowo dobrowolne, a zgodę można w każdej chwili wycofać, zwracając się ze stosownym żądaniem na adres e-mail rodo@punkta.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

©Punkta Sp. z o.o.
ul. Aleje Jerozolimskie 146D,
02-305 Warszawa
22 490 90 00